Skip to main content

GZR | Rough-e Fatbike -sähköpyörä, 17″ runko

GZR | Rough-e Fatbike -sähköpyörä, 17″ runko

Katso kaikki Happy Work lahjat

Kuvaus

Unohda perinteiset pyöräreitit, tällä ajat missä vaan! Lumi, jää, suo, metsäpolku, pururata, hiekkaranta, myös työmatkat taittuvat säässä kuin säässä. GZR Rough-e kulkee missä vaan. Luotettava Shimano Deore voimansiirto takaa varman ja turvallisen liikkumisen. Kymmenvaihteisesta vaihteistosta löytyy laajasti välityksiä eri tilanteisiin ja varaosakulut ovat kohtuulliset. Shimanon hydrauliset levyjarrut toimivat luotettavasti kaikissa olosuhteissa. Sähköavustus on toteutettu Bafang-takanapamoottorilla ja luotettavalla PAS-polkusensorilla. Polkusensorin ansiosta voit halutessasi ajella myös vain kevyesti kampia pyöritellen, jolloin sähkömoottori tekee suurimman osan työstä. Huomaathan kuitenkin, että tällöin moottorin virrankulutus kasvaa huomattavasti ja akun kesto pienenee.

Tekniset tiedot

  • Rungon koko: 17″
  • Ajajan suosituspituus: 160 -175 cm
  • Runko: alumiini 6061 hydroformed, Fatbike
  • Haarukka: Jäykkä, alumiini
  • Takavaihtaja: Shimano Deore RD-M5120 SGS 10s
  • Vaihdevivut: Shimano Deore SL-M6000 10s
  • Kammet: 170 mm
  • Keskiö: 100 mm BSA, akseli 159,5 mm
  • Eturatas: Narrow wide hammastus, 38T, BCD 104 mm
  • Takarattaat: Shimano CS-M4100 11-46 10s
  • Ketju: KMC E10s NPBK
  • Jarrukahvat: Shimano BL-MT200
  • Jarru (etu): Shimano BR-MT200
  • Jarru (taka): Shimano BR-MT200
  • Jarrulevut: Shimano SM-RT26 180 mm 6-pultti
  • Renkaat: Veetire Snow Avalanche 26×4,0″, 120 tpi
  • Vanteet: 26″ HJC P80, 36 reikää
  • Etunapa: KT-M9DF 9mm QR 150 mm, 36 reikää
  • Takanapa: Bafang moottori
  • Pinnat: teräs 14G edessä, 12G takana musta
  • Ohjaustanko: 760 mm low riser 31,8 mm
  • Ohjainlaakerit: Neco tapered 1-1/8″x1.5″, 44x56x39,8 mm
  • Gripit: Velo lukkogripit
  • Ohjainkannatin: 70 mm
  • Satulaputki: 30,9 x 400 mm
  • Satula: GZR
  • Polkimet: mukana
  • Suurin sallittu kuorma: 120 kg
  • Seisontatuen kiinnitys: reikäväli 40 mm

Sähköjärjestelmä:

  • Moottori: 250 W hiiliharjaton takamoottori Bafang RM-G060.250
  • Akku: 36 V, 14,5 Ah, 522 Wh litiumakku
  • Akku lukkiutuu kiinni pyörään ja se voidaan irrottaa avaimella latausta varten
  • Toimintamatka sähköllä jopa 40 km
  • Mukana laturi, latausaika 3-6 h
  • Nopeussäädin ja ajotietokone LCD-näytöllä
  • Viisitasoinen avustuksen valitsin
  • Polkutunnistus: INS-V12 PAS-sensori
  • Paino: 21,5 kg

Pyörä toimitetaan tehdaspakkauksessa lähes ajovalmiiksi kasattuna. Jos pyörän kohdalla ei ole ilmoitettu muuta, on kasausaste 95%. Pienillä toimenpiteillä saat pyörän ajovalmiiksi.

Polkimia asennettaessa kannattaa kierteisiin laittaa rasvaa tai öljyä. Olethan tarkkana, että vasen ja oikea poljin menevät oikein päin. Aloita kiristys sormin ja käytä työkalua vasta loppuvaiheessa. Kiristä polkimet huolellisesti.

Tarkista jarrujen ja vaihteiden säädöt ennen ensimmäistä ajokertaa.

Pienet osat kuten kello ja heijastimet ovat pääsääntöisesti irrallaan, muista asentaa ne turvallista liikkumista varten. Lue lisää kasausvinkkejä yleisohjeestamme .

Suosittelemme, että pyörään tehdään ensihuolto 100-300 km ajon jälkeen asiantuntevassa pyörähuoltoliikkeessä. Mikäli sinulla on vaikeuksia saada pyörää viimeisteltyä ajokuntoon kannattaa kääntyä asiantuntevan pyörähuollon puoleen.

Tuotteen saatavuus saattaa vaihdella. Valmistaja pidättää oikeuden muutoksiin värien, materiaalien, komponenttien, teknisten tietojen ja mallien osalta. Valmiusaste, komponentit ja tekniset tiedot saattavat vaihdella eri tuotantoerien kohdalla.

Kasausasteet:

  • 98% ”ready to ride”  Eturengas, polkimet ja satulatolppa ovat asentamatta. Ohjainkannatin pitää kääntää oikeaan asentoon ja kiristää. Vaihteet ja jarrut ovat jo säädetty tehtaalla.
  • 95% – Eturengas, polkimet, satulatolppa ja ohjaustanko ovat asentamatta. Tarkista pulttien ja mutterien kireys. Vaihteiden sekä jarrujen säädöt ovat hienosäätöä vaille valmiit.
  • 90%  Eturengas, polkimet, satulatolppa ja ohjaustanko ovat asentamatta. Lokasuojat ja mahdollinen kori ovat asentamatta. Tarkista pulttien ja mutterien kireys. Vaihteiden sekä jarrujen säädöt eivät todennäköisesti ole kohdillaan.